onsdag den 4. december 2013

Jeg er blevet begavet...

Som nogle af jer måske har set på Facebook og på Instagram, så har jeg været så heldig at få en pakke fra Callabaut med et udvalg af deres chokoladeknapper fra den helt lyse mælkechokolade med 32% tørstof indhold til en mørk, lækker chokolade på 70%. Så var der også nogle små bøtter med forskellige nøddepastaer og nogle poser med finthakkede nødder, pistacie, mandler og hasselnødder.






Jeg glæder mig så meget til at komme i gang med at bruge det og jeg har tænkt rigtigt meget over, hvad jeg skal bruge alle de gode ting til.

Jeg kunne tænke mig at prøve at lave en lækker hasselnøddeis, hvor jeg bruger den lækre hasselnøddepasta som smagsgiver. Så skal der selvfølgelig bages cookies med noget af alt det lækre chokolade. Og noget af chokoladen skal også bruges til julens konfekt - måske nogle chokoladeovertrukne mandler med lakridspulver eller frysetørrede hindbær...

Hvad siger I - hvad skal jeg bruge de mange lækre sager til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg en kommentar - så bli'r jeg glad!